طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

هافبک جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از اينکه دوباره قرمزپوش شدم، خوشحالم.




عادل کلاه‌کج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پيوستنش به پرسپوليس اظهار داشت: پس از اينکه با مسئولان سپاهان براي فسخ قرارداد به توافق رسيدم پرسپوليسي‌ها با من وارد مذاکره شدند و من هم دوست داشتم به تيمي که قبلا روزهاي خوبي را سپري کردم،‌خدمت کنم.

وي افزود: با توجه به سياست‌هايي که در پيش دارم دوست دارم پس از بازگشت رويانيان وقتي قرارداد نهايي‌ام را به امضا رساندم مصاحبه کنم تا بتوانم تمام حرف‌هايم را با دوستداران بزنم اما خوشبختانه توافق من با باشگاه پرسپوليس حاصل شده و فقط بايد با رويانيان صحبت نهايي کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: از امروز در تمرينات پرسپوليس حاضر خواهم شد تا با کادر فني نيز آشنايي پيدا کنم. اميدوارم روزهاي خوبي را با پرسپوليس داشته باشم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 270685
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •